2012. augusztus 29., szerda

Én és Dose-E


A mostani bejegyzésben egy szép barátságról írok majd nektek. Hadd mutassam be Dose-E-t. A mosógépem. Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de nekem a mosógép az a fürdőszoba ékszere! Aki családos az tudja, hogy egy-egy nap mennyi ruha is halmozódhat fel a szennyesbe, alig győzöm válogatni. A hatalmas ruha mennyiséget nem csak én, hanem a mosógép is nehezen viseli, így muszáj volt egy olyan modell mellett döntenem, amely nem csak, hogy bírja a „kiképzést”, de igen takarékos is. Így esett a választásom a Fagor Dose-E nevű mosógépére. Tudom, tudom, már megint Fagor! De annyira meg vagyok elégedve az eddig használt termékeikkel, hogy gondoltam nem foghatok mellé a mosógép terén sem.

Hát figyeljetek, ez a mosógép valami elképesztő! Azzal, hogy a ruha szennyezettségéhez mérten állítja be a víz- és a mosószerfogyasztást, évente kábé 12 000 forintnyi vizet és mosószert spórolok, de ha még rosszul is számoltam és csak a felét spórolom meg, már megérte!  Ráadásul elég egyszer betöltenem a kedvenc folyékony mosószeremet, mert ő folyamatosan adagolja(!!!) a ruhákhoz. Körülbelül 3, 5 liternyi fér bele, és ha minden igaz, elég lesz csak 3 havonta mosószert vásárolnom. Az utánpótlásról sem tudok megfeledkezni, mivel folyamatosan nyomon tudom követni, hogy mennyi mosószer fogyott eddig el, és ha kiürül a tartály, azt egy külön rendszer is jelzi nekem.


Ami még szuper, hogy akár 6 kg ruhát is beletömhetek a gépecskémbe, sőt van rajta egy igen hangzatos elnevezésű Quick Wash funkció is, amelynek köszönhetően, teljes töltéssel már 30 perc alatt már tiszták lehetnek a kedvenc cuccaim.

Természetesen a mosógép „A+++” energiaosztály besorolást kapott, amely jelenleg a legjobb energiahatékonysági besorolás, ami azt jelenti, hogy a villanyszámlám is 30%-al kevesebb lesz, mintha sima „A” besorolású mosógéppel mosnék. Egyszerűen imádom Dose-E-t. Igen, ez már barátság..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése