2012. október 23., kedd

Nyárzáró falatozás


Gondolom mindannyiunk nagy örömére, - ha csak egy kis időre is – de visszatért a jó idő. Nem tétlenkedtem, azonnal telefont ragadtam és összehívtam egy kisebb baráti társaságot, hogy - talán az év utolsó - szabadban töltött, kerti grillezését összehozzuk. Ezt amolyan nyárzáró bulinak szántam.

Elő is kaptam a rég látott, szekrényben porosodott Fagor grillsütőmet és gyorspácba tettem pár szelet husit. Mire megérkeztek a barátaim, már be is hűtöttem egy adag fagyit, amit villámgyorsan készítettem el a nyaram legnagyobb kedvencével, a Fagor ICE-15-ös fagylaltkészítőmmel. Tudom, hogy azért ennyire nem volt jó idő, de én még a tél közepén, a legnagyobb hidegben is képes vagyok fagyit majszolgatni.

Nagyon jó délután volt, rengeteget beszélgettünk, elővettük a nyári fotókat és nosztalgiáztunk, miközben falatoztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése