2012. november 15., csütörtök

Én pici Dose-E-m – tapasztalatok néhány hét használat után


Már meséltem nektek az én kis csodamasinámról, a fürdőm ékéről, ami széppé és tisztává varázsolja ruháimat: ő Dose-E. Egy jó ideje használom már a masinát, gondoltam elmondom, hogy mennyire meg vagyok vele elégedve.

Kezdjük ott, hogy az én kis Dose-E-m minden próbát kiállt! Bárki, bármit mondhat, de az, hogy a mosógép adagolja magától a mosószert, az még mindig hihetetlen számomra. Komolyan elkezdtem számolni, hogy így mennyit spórolok, szerintem az év végén számot is vetek erről, mert még bőven nem tartunk ott, hogy újra kelljen tölteni a kis masinát.

Sosem szerettem azt sem, hogy nagyon sokszor hangzatos elnevezéseket kap egy-egy mosógép funkció, amelyről utólag kiderül, hogy inkább csak a megnevezés szellemes, a „kivitelezés” már annál kevésbé. A Dose-E-nál viszont teljesen eltalálták az egyik különleges funkció elnevezését, amely ráadásul valóban azt nyújtja, amit a neve is takar: ez a vario scan funkció. Ez annyit jelent – ami eszméletlen praktikus –, hogy a mosógép annyit fogyaszt, amennyi ruha van benne.

Egyszóval, nem bántam meg, hogy Dose-E-t a „barátnőmé” fogadtam, mindenképpen van helye a családban. Okosabb, gyorsabb, takarékosabb és árban is nyerő! :-)

Nekem teljesen a szívemhez nőtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése