2012. november 30., péntek

Kis méret, nagy tudás


A múlt héten épp a szakács-tudományomon csiszolgattam, mikor úgy döntöttem, sütök valami finomságot az egyik szakácskönyvemből. A régi, bejáratott receptekben az a jó, hogy már kívülről tudom az arányokat, hány maréknyi vagy csipet kell az adott ételhez. Az újaknál viszont bajban vagyok, mert ránézésre fogalmam sincs mennyi az a 10 dkg vagy 2 dl.
Így kénytelen voltam beszerezni egy konyhai mérleget, megvettem tehát, a Fagor BC500-as kis szerkentyűt. Mint minden termék, amit vásárolok, ez is rendelkezik valami plusszal, amitől ellenállhatatlanná és nélkülözhetetlenné válik a konyhában.
Egyszóval, pár nap után még több lelkesedéssel és egy konyhai mérleggel felszerelkezve, újra belevágtam a sütim elkészítésébe. Majd elájultam, miket tud egy ilyen kis masina! Különleges kivitele és beépített, kivehető mérőedénye lehetővé teszi a folyadékok mérését is. Azt is be tudom állítani, mit szeretnék mérni: vizet, olajat, lisztet, tejet. Persze a szilárd hozzávalókat is grammra pontosan meg tudja mérni. Tud váltani a különböző mértékegységek közül (gramm, font, stb.) és tára funkciójának köszönhetően több mérést is el tud végezni egymás után.
Szerintem az ára alapján is megéri, és ki ne lenne bátor és kísérletező kedvű egy ilyen kis „segédkuktával” az oldalán?! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése