2012. július 30., hétfő

Borhűtőben az igazság


Ha az idő most nem is engedi, de mindig is szerettem kiülni az erkélyre vagy a nyaraló kertjébe egy jó pohár vörösborral. Meg is adom a módját az italozásnak: alma, sajt és egy jó üveg száraz. Ilyenkor nyáron pláne bontogatjuk a barátokkal a palackokat, szinte más már nem is fér bele a kis hétvégi ház hűtőjébe. Jött is az ötlet: borhűtőt veszek!

Először magamra sem ismertem: borhűtőt?! Minek az nekem?! De nem is hiszitek el, hogy a válasz mennyire kézenfekvő: a jó bor is megérdemli, hogy jó helyen tartsák. Erre a Fagor borhűtője pedig kiváló lehetőséget biztosít. A Fagor borhűtő-család nagyobbik testvérére, a VT-12Bizone típusra esett a választásom, mert 12 palack bort, szó nélkül behűthetek vele.

Amikor hazavittem és beüzemeltem, gondolkodtam, hogy nem túl flancos-e, a tipikus hétvégi ház feelingbe. Meglepő, de nem! Egyszerűen gyönyörű, élmény nézni a csodaszép LED világítást, a külseje már-már mesterien egyszerű.

Egyébként pofonegyszerű a működése is: a készülék alsó és felső rekeszében tetszés szerint beállíthatjuk a kívánt hőmérsékleteket, amelyet a digitális kijelzőn – külön, külön – könnyen le is olvashatunk. Az ajtó üvegfelülete UV szigeteléssel ellátott, így a borok a rájuk károsan ható napfénytől is védve vannak.

Ami a legjobban tetszik az a készülék „hangtalansága”, gyakorlatilag nem is hallom, hogy egy plusz eszköz „zajong” a konyhában.

Annyira jó lenne már egy kis napsütés, indulnék is a házikóba, h feltöltsem a készleteket..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése