2012. július 11., szerda

Spoutnik, a gömbölyű házi tündér


Nem tudom, hogy ki hányszor költözködött már életében (akár albérletbe, vagy el a szülőktől), de nekem mindig komoly stresszel járt a ruhák és bútorok folyamatos hurcolászása. Konyhatündérként mégis az egyik legnagyobb kihívás a konyhai felszerelések hosszas beszerzése és rendezgetése volt.

A mostani – már végre saját lakásba - költözés első estéjén már nem is vágytunk másra csak egy jó kis „mikrós” kajára, de jött a bökkenő! A mikrónk a nagy hajcihőben eltűnt. Cseppet sem őszinte mosollyal kentem meg aznap este a vajas kenyeret, majd másnap böngészgetni kezdtem az internetet és rátaláltam a Fagor Spoutnik-ra.
Az ember általában egy életre választ párt és mikrohullámú sütőt is. Ez a tényező motivált, és amikor megláttam ezt a kis kék csodát, azonnal rákattantam. Elsőre szinte feldolgozhatatlan volt ez az „UFO”-s design, de ahogy kattintgattam a képeket, teljesen a szívembe lopta magát. Az extravagáns, egyedi külseje az apró konyhám éke lehet és tükrözné kicsit sem szokványos, de annál különlegesebb egyéniségemet.
De a külső nem minden! A termékleírás alapján 360°-ban ügyelhetünk arra, hogy ételünk oda ne égjen. A főzési szokásaimat ismerve ez egy kicsit sem elhanyagolható tényező.

Mint mindenkinek, nekem sem kedvencem a mikró kitakarítása, eléggé hosszadalmas és fárasztó munka, viszont az ott maradt zsírfoltok sem gusztusosak. A kis csodamasina sütőfelületéhez viszont könnyen hozzáférhetünk és egy mozdulattal le tudjuk törölni az odaolvadt sajtot vagy a kicsöppent kávét, tejet!
Sajnos, csak a jövő héten lehet kapni a Media Markt-ban és a Saturn-ban, de én tudok várni! Ha mégsem, akkor leugrom a mintaboltba! Már nem is bánom annyira, hogy elveszett a régi. ;)

Még a Youtube-on is találtam egy videót róla: http://www.youtube.com/watch?v=9LvL87trhRo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése